dimanche 3 février 2013

The Reward [short film]


This short animated film reminds me of that time when I played pen & paper RPGs (like Dungeons & Dragons or Warhammer). It really was a golden era where my only limits were those of my imagination ... and boy! of that I had plenty. Well, enough of my life! I hope you will enjoy this video as I did ... especially the end with a very good philosophy.

Ce court-métrage d'animation me fait penser à l'époque où je jouais aux Jeux-de-Rôles papiers (genre Dungeons & Dragons ou Warhammer). C'était vraiment une époque dorée où mes seules limites étaient celles de mon imagination ... et, whaou! je n'en manquais vraiment pas. Bon, assez raconté ma vie! J'espère que vois aimerez cette vidéo autant que moi ... spécialement la fin avec une excellente philosophie.


The Reward from The Animation Workshop on Vimeo.

Bachelor film project from The Animation Workshop, Viborg, Denmark.

animwork.dk/en/
facebook.com/pages/The-Animation-Workshop-Official-Page/10452541819
facebook.com/pages/The-Reward/158315164265428

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire